Receptionist/administratör

Ljungby Maskin söker Receptionist/administratör

Vem är du?

Vi söker en person med en positiv attityd, ordningsinne som gillar utmaningar 

Vi vill att du…

  • Har erfarenhet från likande tjänt som admin eller receptionist
  • Är stresstålig
  • Är serviceminded
  •  

Det är önskvärt om du…

  • har arbetat med Monitor
  • Har arbetat med leverantörsfakturor

Vad innebär rollen?

Rollen är en delad receptionist och admninstratörstjänst. I tjänsten förekommer det förutom receptionstjänst med ta emot samtal, besökare och hantera post mm. Även en del rent administrativa uppgifter som att hantera leveranstörsfakturor, med tillexempel kontering, inskanning. Då vi är ett ganska litet team kan man få hjälpa till med en hel massa olika arbetsuppgifter inom i detta fall administration. Vi är ett säljande företag så vi har en hel del besök.  

Vad kan vi erbjuda?

En spännande tjänst i ett framgångsrikt företag med högt tempo och fantastiska kollegor. Mycket eget ansvar att påverka och utveckla sin tjänst.

Vilka är vi?

Ljungby Maskin AB har producerat hjullastare i över 35 år. År 2018 firade vi 35-årsjubileum och har under dessa 35 år levererat närmare 4.000 hjullastare till våra trevliga kunder runt om i världen. Vi har under dessa år byggt upp ett renommé som en trovärdig leverantör av hjullastare av högsta kvalitet för kunder som värderar hög produktivitet, rejäl grundkonstruktion, hög komfort och stor flexibilitet i hanteringen.

Välkommen med din ansökan!

För mer frågor kontakta Markus Möller Försäljningschef. Tel 0706-382501

Ansökan skickas till. markus.moller@ljungbymaskin.se 

Ansökningar hanteras löpande sista dag för ansökan är 10/12 2021

Skicka ansökan

Fler lediga jobb